wtorek, 24 lutego 2015

Troszeczkę o mnie.


Turcja to kraj słynący nie tylko z kuchni ale również kraj turystyczny posiadający wiele zabytków, kraj, w którym ciagle się coś dzieje. Mój blog podejmuje przede wszystkim tematykę kuchni i związanej z nią kultury więc śledząc jedynie mój blog macie częściowy obraz tego kraju. Dziś chciałam Was zaprosić na bloga Agaty. Większość z Was najprawdopodbniej go już zna bo to najstarszy i jeden z najbardziej popularnych blogów o tematyce tureckiej. Mowa o Tur-Tur Blogu.
Agata od dłuższego czasu realizuje projekt w ramach którego prowadzi rozmowy z osobami związanymi z Turcją. Więcej o projekcoe możecie przeczytać tutaj.
Nie tak dawno dostałam mail, w którym zaprasiła mnie do wzięcia udziału w jej projekcie. Szczerze przyznam, że byłam zaskoczona bo mimo tego iż mam świadomość popularności mego bloga tak do końca nie zdawałam sobie sprawy z tego, że kogoś mogę interesować ja, osoba gotujaca a nie tylko sama kuchnia i potrawy. Oczywiście cieszę się ogromnie, że mogłam uczestniczyć w projekcie, Otworzyłam się w nim troszkę i opowiedziałam o sobie więc teraz macie okazję poznać mnie dużo bliżej niż kiedykolwiek wcześniej.

Artykuł znajdziecie tutaj:




Zdjęcie wyżej to kolaż moich zdjęć wykonany przez Agatę i pochodzi w jej bloga
http://www.tur-tur.pl/2015/02/24/projekt-tur-tur-odcinek-7-kulinarnie/

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wywiad :) Cieszę się, że mogłam poznać Ciebie bliżej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ciekawego wywiadu! Śledzę pani blog od początku, życzę kolejnych świetnych wpisów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie do Pani wywiadu, tzn mam na myśli, czy język tatarski różni się w zależności od kraju w jakim żyją Tatarzy np. tatarski w Polsce czy w Ukrainie jest taki sam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polscy Tatarzy nie mówią po tatarsku. Tatarski mówiony na Krymie jest bardzo podobny do tureckiego. Tatarski kazański, mówi się nim w Tatarstanie różni się od kryskiego i tureckiego.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...